نخ پنبه خام و رنگی | نخ ویسکوز خام و رنگی | نخ اسپان خام ، رنگی و ملانژ | نخ بامبو خام و رنگی | نخ تنسیل و مودال | پلی استر ویسکوز خام و رنگی | نخ اکریل پنبه خام و رنگی | نخ اکریل ویسکوز خام و رنگی | نخ فانتزی با ترکیبات متفاوت | نخ اسپاندکس و کش خام و رنگی | نخ پلی استر فیلامنت یکسره خام و رنگی | نخ نایلون فیلامنت یکسره خام و رنگی

بازرگانی بهمنش طی سالهای متمادی در جهت واردات انواع نخ های مورد استفاده در صنعت پوشاک فعالیت می نماید. در این راستا با ارائه نمونه ها ، ارائه مشاوره در خصوص طریقه ثبت سفارش ، امور بانکی ، حمل و ترخیص بصورت صادقانه و حرفه ای ، مانع هدر رفت زمان ، هزینه و ضرر خریداران گردیده است.

ما با داشتن سابقه طولانی در امر واردات و دارا بودن نمایندگی فروش چندین شرکت و کارخانه معتبر از کشورهای مختلف سعی در ارتقا کیفیت تولید و کاهش هزینه و نهایتا رضایت خریداران گرامی را نموده ایم.

در ادامه به معرفی انواع نخ موجود در بازار داخل و خارج خواهیم پرداخت.

نخ پنبه

نخ پنبه خام و رنگی

نخ پنبه یکی از پر مصرف ترین مواد اولیه بافت منسوجات می باشد که علاوه بر دارا بودن خواص طبیعی ، جاذب رطوبت بسیار خوب و همچنین باعث ایجاد کمترین میزان حساسیت در اثر تماس مداوم با پوست بدن می باشد.

انسان های کشاورز از سالیان قدیم با کشف این گیاه ارزشمند در کناره های رود نیل در مصر و بکارگیری آن در ساخت انواع پوشاک و دیگر مصنوعات مورد لزوم در کنار دیگر مواد مانند پشم و موی حیوانات و دیگر گیاهان باعث ایجاد توسعه و تنوع در تولید محصولات مختلف گردیدند.

الیاف پنبه بسته به نوع و محل کاشت دارای خواص خاصی می باشد که با توجه به آن عمدتا ساخت انواع نخ های بافت مورد استفاده قرار می گیرند.

به لحاظ دارا بودن طول الیاف بلند ، نخ های تولید شده از الیاف پنبه دارای استحکام و دوام بالایی بوده و در اثر کارکرد طولانی مدت کمتر مورد آسیب قرار می گیرد. ضمنا به لحاظ خاصیت جذب آب بسیار بالای آن ، جهت تولید انواع حوله، لباس زیر و دیگر پوشاک مورد استفاده در نیمه اول سال بکار گرفته می شود.

مثل هر نوع ماده اولیه، الیاف پنبه و نهایتا نخ و پارچه بافته شده با آن ، رنگ پنبه یعنی سفید مایل به کرم را دارد و براحتی قابلیت رنگ پذیری دارد.

هر دو نوع خام و رنگ شده این نوع نخ می تواند در تولید انواع بافته ها مورد استفاده قرار گیرد.

کاشت این محصول استراتژیک بصورت محدود در نقاط مختلف ایران خصوصا شمال شرق کشور انجام می پذیرد که در بخش هایی از صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و مقادیری نیز از کشورهای مختلف جهان جهت تولید انواع محصولات مورد نیاز در کشور وارد می گردد.

مشخصات نخ پنبه جهت تولید و سفارش بدین قرار می باشد:

  1. شانه شده و یا کارد
  2. ربنگ یا اوپن اند
  3. نمره نخ که معرف متوسط قطر نخ در طی طول آن می باشد.

بازرگانی بهمنش ضمن شناخت نوع مصرف بازار داخل و شناسائی تولیدکنندگان معتبر این محصول ، خدمات شایانی را جهت ارائه کیفیت های مطلوب به مشتریان می نماید.

نخ ویسکوز خام و رنگی

نخ اسپان خام ، رنگی و ملانژ

نخ بامبو خام و رنگی

نخ تنسیل و مودال

پلی استر ویسکوز خام و رنگی

نخ اکریل پنبه خام و رنگی

نخ اکریل ویسکوز خام و رنگی

نخ فانتزی با ترکیبات متفاوت

نخ اسپاندکس و کش خام و رنگی

نخ پلی استر فیلامنت یکسره خام و رنگی

نخ نایلون فیلامنت یکسره خام و رنگی