مشاوره خرید انواع نخ

الیاف و نخ های متعددی در ساخت و بافت صنعت نساجی مورد استفاده واقع می شود. برخی از آنها در داخل کشور تولید می گردد و بخشی از کشورهای مختلف وارد می گردد.

نخ های مورد استفاده در صنعت نساجی به دو صورت خام یا رنگی در تولید پارچه مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع نخ های مورد استفاده در صنعت نساجی

عمده نخ های مورد استفاده در صنعت نساجی جهت تولید پارچه عبارتند از:

  • انواع نخ های پنبه ای که می تواند یک لا و یا چند لا باشد. بصورت شانه شده و یا کارد عرضه شود. رینگ باشد و یا اپن اند. و در نهایت رنگی یا خام. البته جهت تولید پارچه های فانتزی از انواع اسلاب و یا … این محصول نیز میتوان استفاده نمود.
  • انواع نخ های مصنوعی و سنتیتک: شامل انواع نخ های ویسکوز ، پلی استر ، پلی استر ویسکوز می‌باشد که همگی این نوع نخ ها می توانند در شماره های مختلف و به جهت مصارف متفاوت تولید گردند.
  • انواع نخ های پلی استر یکسره: شامل نخ های پلی استر POY , FDY , DTY می باشد که حسب ضخامت و تعداد فیلامنت آنها و همچنین نوع تکسچر ایزینگ این نوع نخ ها توسط مصرف کنندگان تهیه و مصرف می شود.
  • انواع نخ های کشسان: شامل انواع اسپاندکس، لاتکس ، نخ های پلی ارتان می باشد که در سایزهای مختلف مورد استفاده هر نوع بافته ای که نیاز به کشسانی پس از تکمیل داشته باشد استفاده می شود.

بازرگانی بهمنش ، مشاوره و خرید انواع نخ

بازرگانی بهمنش طی سالهای متمادی در جهت واردات انواع نخ های مورد استفاده در صنعت پوشاک فعالیت می نماید.

در این راستا با ارائه نمونه ها ، ارائه مشاوره در خصوص طریقه ثبت سفارش ، امور بانکی ، حمل و ترخیص بصورت صادقانه و حرفه ای ، مانع هدر رفت زمان ، هزینه و ضرر خریداران گردیده است. ما با داشتن سابقه طولانی در امر واردات و دارا بودن نمایندگی فروش چندین شرکت و کارخانه معتبر از کشورهای مختلف سعی در ارتقا کیفیت تولید و کاهش هزینه و نهایتا رضایت خریداران گرامی را نموده ایم.