مشاوره نحوه پرداخت های بین المللی

بدیهی است که انجام و قطعیت هر خرید با پرداخت ثمن معامله امکانپذیر می گردد. لذا خریدار بایستی وجه کامل کالا را تماما به فروشنده ارسال نماید تا ترتیب حمل کالا و تحویل مدارک به خریدار را انجام دهد.

پرداخت ثمن معامله در اغلب کشورهای جهان بطریق LIC از طرف بانک های طرفین فروشنده و خریدار انجام می گردد که بهترین و مطمئن ترین روش پرداخت بین المللی محسوب می گردد. با توجه به شرایط تحریمی ایران انجام این امر میسر نمی باشد و خریدار بایستی به طرق دیگری پول فروشنده را به حساب مقرر توسط وی ارسال نماید که‌خود شرایط خاص و بعضا پیچیده ای را دارد.

در سال های قبل ارز توسط صرافی بانک ها و یا صرافی های مجاز و معتبر به دست فروشنده می رسید ، ولی اخیرا این امر پس از طی مراحل اداری پیچیده، توسط صرافی های خاص مورد نظر بانک خریدار بایستی به دست فروشنده برسد و جهت این کار بایستی پس از انجام ثبت سفارش ، طی مراحل تخصیص ارز و در مرحله تامین ارز انجام گیرد.

راههای دیگری جهت انجام این مهم نیز ممکن می باشد که با بررسی و توافق خریدار می توان وجه فروشنده را به وی پرداخت نمود.

بازرگانی بهمنش ضمن ارائه مشاوره تخصصی جهت انجام پرداخت های بین المللی خریدار به فروشنده ، انجام این مرحله از معامله خرید خارجی را برای خریداران محترم تسهیل و در جهت انجام هرچه امن تر این انتقال آنها را به بهترین نحو راهنمایی می نماید.